Brändiuudistuksen digitalisointi



Saimme muutama kuukausi sitten viestin:

”Kollegani vinkkasi, että sinulta kannattaisi pyytää tarjous Groundin web-uudistuksesta. Etsimme siis uusille webbisivuille joustavaa tekijää, jolla on näkemystä siitä, miten pitäisi toteuttaa sivusto, joka erottaa Groundin muista viestintätoimistoista, kykyä toteutukseen ja hyvää visuaalista osaamista sekä resursseja toimia nopealla aikataululla. Olisiko se Moretag?”

Meidäthän ne sitten valitsi

Siitä se ajatus sitten lähti. Viestintätoimisto Groundin uusi visuaalinen ilme taivutettiin digitaalisiin kanaviin sopivaksi ja verkkosivuston uudistus ajettiin läpi lähes aikataulussa. WordPressillä toteutettu sivusto sisältää kaikkiaan aika selkeitä toiminnallisuuksia. Blogi, henkilöt ja projektit erotettiin omiksi sisältötyypeiksi (Custom Post Type) ja Moretag Flexbox pitää huolta sivupohjien asetteluista.

Etusivulle rakennettu ”himmeli” on asiakkaan ylläpidettävissä, aivan kuin etusivun vaihtuva otsikko. Pari riviä JavaScriptiä ja muutama sata riviä css:ää pitää huolen siitä, että kaikki näyttävät siltä kuten pitääkin. Bootstrapin gridi huolehtii palstajaosta ja hoitaa sivuston responsiivisuuden.

Modulaarinen, helposti ylläpidettävä verkkopalvelu, joka taipuu sisältötarpeiden mukaan. Latausnopeudet on saatu pidettyä kohtalaisena, varsinkin etusivun osalta. Palvelintila on Seravon WP-palvelusta, josta otamme käytännössä aina ylläpidon.

Tutustu projektiin osoitteessa:

www.ground.fi

Janne Gylling

Creative/Partner
Sinua voisi myös kiinnostaa nämä sisällöt