Ymmärrämme teknologiaa ja koodia, sekä tajuamme mitä markkinoinnin ja viestinnän tarpeita modernilla organisaatiolla on

Siksi meidän kanssa on niin kiva tehdä duunia.

Me uskomme, että vain erottuvat ja inhimilliset yritykset pärjäävät. Menestyvän yrityksen elinehtona on olla mielenkiintoinen ja muuntautumiskykyinen. Se vaatii jatkuvaa kyvykkyyksien ja heikkouksien tunnistamista ja viestinnän, toimintatapojen sekä henkilöstön kehittämistä.

Verkkopalvelut

Teemme WordPress-sivustoja pienille ja keskisuurille yrityksille. Saat näyttävän sivuston muutamassa viikossa, eikä sulla mene hermo projektin aikana.

Et maksa projektin hinnassa pikkujoulujamme, sähköpöytiämme tai omalla etiketillä brändättyjä oluitamme. Toisaalta, ei meillä ole mitään edellä mainituista.

Käyttöliittymäsuunnittelu

Visuaalinen suunnittelu digitaalisiin kanaviin. No siinä me olemme hyviä ja tehokkaita. Piirrämme käytettäviä palveluita mobiilisovelluksiin tai isommille ruuduille.

Synnytämme uutta ja kehitämme vanhaa. Pyrimme luomaan helposti jalostettavia visuaalisia ratkaisuita, jotka taipuvat eri välineisiin tarpeiden mukaan.

Markkinointia ja viestintää

Meillä on taustaa mainostoimistoista ja IT-alan yrityksistä. Voisi sanoa, että sisäinen nörttimme elää sopuisasti luovan hulluudemme kanssa. Kun ymmärrämme teknologiaa ja koodia sekä tajuamme mitä markkinoinnin ja viestinnän tarpeita modernilla organisaatiolla on, olemme varmasti kokonaisuuden suhteen vahvoille.

Emme väitä olevamme jäätävän kovia kaikessa mitä teemme, mutta laaja näkemys ja kokemus on tuonut aidosti hyvää osaamista siihen, mitä ja miten asioita kannattaa tehdä. Emme edes puhu ketteryydestä, sillä on meille niin luontaista.

 

Digitaalinen asiakaskokemus

Autamme asiakkaitamme luomalla parempia kohtaamisia eri kanavissa. Mitä tämä siis käytännössä tarkoittaa? Jos otetaan kaikki turha liirumlaarum pois, niin teemme esimerkiksi asiakkaillemme kauniita ja käytettäviä verkkopalveluita, kiinnostavia ja inspiroivia sisältöjä blogeihin ja autamme heitä kehittämään asiakaskokemusta, jotta heidän asiakkaansa olisivat tyytyväisempiä.

Aika useasti hankkeessa tehdään jotain visuaalista suunnittelua tai käyttöliittymäsuunnittelua. Sen lisäksi, yhä useampi projekti jotenkin tuntuu aina liittyvän yrityksen tarjooman kehittämiseen ja sparraamiseen. Pyrimme aina tuomaan mukaan asiakasymmärrystä ja haastattelemme loppuasiakkaita mielellämme.